fredag, augusti 12, 2005

Cityfest

Cityfest-vecka... jag har bara varit och tagit en sväng runt, igår. Det var precis som tidigare; krämare överallt. Bara en massa skit; tiopack strumpor, mobilskal, väskor... bara en massa skit! Tog mig en vildsvinskebab och en strömmingsburgare, köpte 1 kg hjortron och en påse brända mandlar - jag har gjort min Cityfest nu! Det finns visserligen en hel del god mat att äta, men då måste man ta en hel måltid, det är inte småportioner utan man blir mätt på måltiden...då kan man ju bara ta en rätt - jag vill ju smaka på många olika! Så det blir nog inte mera Cityfest för mig den här gången, tror jag.

Jag har, tillsammans med PP, hållit på med att måla och pyssla i hemmet. Det börjar synas att vi har renoverat...men det är bra mycket kvar! PP håller på med badrummet nu, jag målar lister och dörrfoder, dörrarna blev jättefina! Snart kan vi börja tänka på att flytta in - vi har köpt kartonger att packa böcker i... bara 10 stycken, men det räcker till att börja med.

Inga kommentarer: