torsdag, maj 19, 2005

Första försöket

Ingen aning om vad jag egentligen håller på med, men det gör inget, det klarnar nog så småningom. Jag får väl publicera och se vad det blir av detta.

Känner att jag är lite för trött för detta, trots att jag har varit ledig idag. PP, min sambo, har krockat med firmabilen idag, i och för sig bara plåtskador, men det är nog inte kul eftersom han befinner sig i Dresden, på väg till Slovakien och har nu alltså bilen på verkstad. Det blir nog en lite längre resa tidsmässigt än vad han hade tänkt sig. Jag får väl lite mer information imorgon, det är ingen idé att oroa sig - det är bara att gilla läget! Huvudsaken är ju att han inte blev skadad fysiskt, att skadorna begränsades till bilen.

Kroppen är lite trött också efter dagens karatepass, det börjar närma sig gradering och jag blir bara sämre och sämre känns det som. Just nu befinner jag mig i kaos vad det gäller koordination i kroppen, jag hoppas att det hinner bli ordning till nästa lördag-söndag, då det är dags att visa upp sina färdigheter. Lite nervöst är det...jag vill ju klara mig! Nu är det för sent att sätta igång med mera träning, det är bara att slipa på detaljer som gäller. Bara det inte var så många detaljer!!

4 kommentarer:

Anonym sa...

No nyt taasen kokeilen mihin menee

Anonym sa...

Heissan Isters mitä sinne kuuluu onko satanut....
Täällä faster kokkeileee

Anonym sa...

Kyllä sinä vielä opit tapetoimaan osasihan mummukin... Niin mikset sinäkin..
ootko käyttänyt vattenpass.. kun alotit laittamaan ensimmäisen tapetin..
Isäni tapasi sanoa, kun mummun kanssa tapetoivat... Laitetaan taulu siihen... jos tuli huonosti..
Että älä vain laita tauluja joka paikkaan..

Anonym sa...

Hejsan
Pitkästä aikaa miten teillä menee??
Ootteko tapetoineet valmiiksi..
Onko kaikki muutto valmiina?
Laita nyt vähän kuvia tänne... Onko joka paikassa tauluja
Terv.Faster