fredag, april 07, 2006

Tvätt och shopping

Fredag igen! Vår nya tvättmaskin har gått hela kvällen och det är massor med tvätt kvar - jag får tvätta hela helgen...det är så härligt att slippa tvättstugan! Den låter nästan inget heller...nästan... jag får nog inte tvätta alltför sent!

Idag har tog jag flex hela eftermiddagen, passade på att shoppa lite. Letade efter ett par byxor som jag ska kunna träna i, men hittade inga som var bra - antingen var det tjock, tjock sweatshirt-tyg eller tajta byxor med låg midja...inget för mig, jag vill inte visa baken! Men jag hittade en massa underkläder istället, det dög lika bra för att få shoppingivern att stillna....nästan - jag har fortfarande inga brallor! Men det finns ju flera affärer!

Ikväll har jag lyckats med att få kontakt med den fasta datorn trådlöst från den bärbara, jag förstår inte vad jag gjorde, men det fungerar!

Det är ett helt härligt veckoslut framför, bara att njuta!

Inga kommentarer: