torsdag, december 28, 2006

Bilinbrott hos Ister

Inbrott i bilen. Ingenting av värde fanns i bilen, men de har försökt starta bilen och dragit ur alla kablar...precis som om det skulle gå att tjuvkoppla moderna bilar som förr i tiden! J****a amatörer!

Min Älskade har plockat ihop allting, men det går inte att starta bilen ändå - det är någon startspärr som har slagits på. Så nu har vi ingen fungerande bil.

Å andra sidan kunde min Älskade inte heller ta sig till jobbet i morse, så vi får en dag extra ledig tillsammans!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Fanken, va trött man blir på såna idioter som inte ser skillnad på mitt och ditt. Tur att inget gick sönder eller bilen försvann.

Du har ju fått det jättetrevligt här! Men jag säger som till RSF, skaffa en RSS länk så man kan följa när du uppdaterar.

http://www.feedburner.com/

Önskar dig ett gott slut på året!

Ninja Ister sa...

Ja, just det...det skulle jag fixa...

Kul att du tittar in!