torsdag, maj 18, 2006

Fotvärk

Underbar torsdagskväll; PP, BB och jag i sängen tittandes (och lyssnandes) på kval till Eurovision Song Contest... hittills har det mest varit saker att titta på, inte så mycket att lyssna på! Och varmt är det...den bärbara datorn i mitt knä avger lite värme också.

Idag var jag och BB (samt JB) ute i Hemlingby och joggade runt 5 km-spåret. Tog 31 minuter, en nära-döden-upplevelse mot slutet! Nu värker både mina och BBs fötter! Men vi tog oss runt, utan att gå! Nästa joggingtur blir inte förrän på söndag, mina stackars ben måste få vila lite också!

Nästa vecka ska PP åka till Thailand och arbeta, det blir lite trist att vara ensam, det är ju några lediga dagar också...men jag hittar väl på något att göra under tiden, kan ju passa på att organisera lite bilder...kanske...

I juni, midsommarveckan, kommer vi att åka till Slovakien på semester, vi tänker bila dit! Det blir lååångt att åka, men några stopp hinner vi nog med också. PP ska ju röka...

Inga kommentarer: