måndag, maj 29, 2006

Sjuk måndag

Ajajajaj...det är så synd om mig; stor, smärtande klump i halsen, a
allmänt skakig. Usch! Inte är jag på jobbet heller, det blir roligt att komma tillbaka sedan till allt som inte blev gjort! Det är ju inte så att jobbet försvinner när jag är borta, det bara skjuts upp lite, så att jag får jobba dubbelt så mycket när jag kommer tillbaka! Men vad gör det? Det skulle inte ha varit roligt att jobba med den här känslan i kroppen heller, jag hade inte orkat med. Så jag ligger istället och tycker synd om mig själv. Fast det är inte så himla synd om mig, jag kan ju faktiskt surfa och läsa mellan sovperioderna!

BB är också hemma, hon har ont i halsen...PP är hemma och förbereder för resan till Thailand, så jag kan inte riktigt sova i fred...nu håller PP med att göra käk, men det är ju inte så gott med mat när det gör ont att svälja. Det är synd om mig!

Nu haglar det ute! Lite åska skulle vara kul också, men icke.

Inga kommentarer: