tisdag, juni 27, 2006

Onsdagen blir en bra dag!

Tisdagen lider mot sitt slut. Imorgon är det åter en arbetsdag, jag hoppas verkligen att den blir bättre! Jag tror att jag åkte ner i en akut microdepression idag, första dagen efter semestern...och det är dryga fyra veckor kvar innan den "riktiga" semestern. Men efter en rask promenad hem, följt av en halvtimmes joggingtur började humöret att stiga igen, nu känns det rätt bra.

I morgon bitti ska jag vakna med ett leende, hela dagen ska vara ett leende. Intentionen är det inget fel på i alla fall... jag misstänker nog att det tar någon timme innan det går att le utan att det smärtar i ansiktet, men vad gör det? "Smärta är bara en högre form av njutning" brukar vår sadistiske karatetränare säga...

Onsdagen kommer att bli en bra dag!

Inga kommentarer: