tisdag, juli 26, 2005

Tapetseringen fortsätter

YES! Jag har tapetserat ett helt rum - utan att ha trampat i klistret en endaste gång! I morgon blir det lite måla istället, socklar och foder ska snyggas till, sen är BBs rum klart. Det tar sig! Men jag har fått jobba hårt, det tar tid att tapetsera, det är inte som på Extreme Home Makeover...det är kladdigt, pickligt, bökigt och svettigt! Men jag har gjort det! Det är så att jag nästan börjar fundera på om vi ska tapetsera de två smårummen som vi inte har bestämt ännu vad vi ska göra med... är vi två så kommer det att gå snabbare också, ena klistrar och skär och andra sätter upp. Jag har sett andra göra så...och sett andra gräla så...

Imorgon blir det tidig uppstigning, BB ska till läkaren 08.15 med foten sin, hoppas att hon får remiss till artroskopi. Det är inte riktigt bra att hon inte kan anstränga foten utan att få ont, jag misstänker att det ligger nåt löst där...kanske en lite broskbit som har lossnat, vem vet? En vanlig ligamentskada borde ha läkt vid det här laget; det har ju gått 8 månader!!

Nu har PP bara tre dagar kvar, sen har han också semester, jag längtar så! Att få ligga kvar i sängen tillsammans på morgonen, äta frukost i lugn och ro tillsammans! Kanske åka någonstans (till HemEtt och rusta!) eller inte göra någonting!

Grattis ETM och JB som idag fyller år!

Inga kommentarer: