måndag, januari 08, 2007

Isters rätta fel

1. Jag har ätit rostade larver.
Det är klart jag har provat det! En kompis kom hem med en hel påse rostade larver, jag tog en näve...inte speciellt gott, men inte äckligt heller.

2. Jag har vandrat på glödande kol.
Jepp. Först eldade vi en stor hög lövved, sen väntade vi i timmar...mediterade...och därefter vandrade vi över den glödande kolen - utan att jag brände mig!! Jag var hög i en vecka efteråt!

3. Mina två första sambos är döda.
Sant, jag hade dock lämnat båda innan. (Men, man bör vara snäll mot mig, annars...)

4. Jag spelar piano.
Nix, detta är falskt! Jag spelar inte piano, måste vara rädd om mina karatehänder!

5. Jag har brunt bälte i karate.
Jag har brunt, varför tycker några att jag "bara" har brunt. Jag tycker att det är en jäkla bedrift att börja som 42-åring och efter fem år har kommit till brunt bälte... jag har som mål att prova till svart bälte år 2010.

Inga kommentarer: