onsdag, januari 03, 2007

Det polska rummet

Yes! Nu är dygnet vänt! Vi kommer i säng - eller rättare sagt släcker ljuset - vid tre-fyra tiden på morgonen och kliver inte upp förrän vid lunchtid. I morse var vi dock uppe vid nio-tiden och käkade frukost, men sedan var vi tvungna att "vila frukost" ett par timmar.

Jag kom iväg på en promenad ut i friska luften på eftermiddagen, det är skönt med lite dagsljus - när jag jobbar blir det inte så mycket av den varan den här tiden på året!

Jag har rensat i polska rummet nu (har bloggat om det i juni och i november) i natt tänkte jag riva ner de gamla tapeterna och spackla lite. Imorgon ska jag måla taket och grunda väggarna, sen sätts de skitsnygga, svindyra tapeterna upp. Tapeterna inhandlades i augusti -05 och rummet har bara väntat och väntat på sin förvandling.

Det kommer att bli så fint, så fint!

Inga kommentarer: