tisdag, januari 02, 2007

Sexenkät

Nu är det en sån där sexenkät som far runt på bloggen, jag måste ju också svara på den, jag tillhör ju kategorin "Censurivrande moraltanter på bloggen".

Har du bloggat länge?
Två år snart, på AB sedan maj -06.

Vilken är din favvo mat?
Åååå, jag älskar mat, jag kan inte säga vad som är favvo... ibland är det ärtsoppa, ibland en biff, ibland en korv.

Äger du ngn sexleksak? (Isåfall vilka)
Jag äger inga leksaker. Alla mina saker är funktionella och användbara eller till för att beskådas.

Tycker du om porrfilm?
Menar sånt där dom visar på Tv1000 efter kl 12 på natten? De brukar vara så komplicerad handling i dom så jag hänger inte med riktigt, jag hör aldrig replikerna för de stönar och skriker så.

Vilken är den bästa ställningen?
5-1 till Brynäs.

Har du haft analsex?
Halååå, min Dotter bloggar också! (Men jag var tonåring på 70-talet, allt var tillåtet, det värsta som kunde hända en var att man fick gonorré!)

Har du ngt "konstigt" du tänder på?
Nä, jag tycker inte det är konstigt.

Tycker du om att suga/slicka?
En hård karamell suger jag gärna på, däremot en Magnum-glass är godare om man slickar i sig.

Är du dominant i sängen?
Jag, ja. Jag bestämmer när och var vi ska sova.

Äger du en sexgunga?
Har bara en enmansgunga.

Tycker du att de är okej att suga lr bli avsugen i bilen? Hehe..
Varför i hela friden ska jag göra det i bilen?

Skulle du kunna tänka dig att ha en trekant?
Lämna företräde-skylt? Ja, det vore bra att ha.

Är du bi eller homosexuell?
Jag räknar mig som sexuell.

Vad är snyggast, svarta lr vita underkläder?
Vita som är tvättade med svarta.

String lr hipsters?
Boxer.

Hur ofta har du sex?
Då jag behöver.

Har du fantiserat om att ha sex med det andra könet?
Haha, jag lever i ett heteroförhållande!!! Jag brukar se till att realisera mina fantasier.

Så vad är bäst, helrakad, djungel lr streck?
Vem bryr sig?

Stora lr små bröst?
Jag gillar bredbröstade män, ja.

Vilka vill du ska svara på denna, tro?

Jag vill nog att Kriss, Svava och Hedning ska svara på det här, de brukar ju också alltid blogga om sex.

Inga kommentarer: