söndag, januari 15, 2006

Natt till söndag

Ännu en dag utan PP... jag som skulle få så mycket gjort...inte då! Jag ligger i sängen för det mesta och glor på TV eller sitter och surfar...vilket liv! I morse kom jag inte upp förrän vid 11-tiden, trots att jag hade ställt klockan på 9. Det var lunchdags innan jag fick i mig frukost. Men imorgon ska jag upp i tid, annars blir dagen så himla kort. Dessutom blir det lite lättare att somna imorgon kväll om jag kommer upp i tid...då är jag pigg på måndagen och det blir roligt att träna på kvällen. Det gäller att planera!

Idag har jag talat med PP i säkert en timme, först på förmiddagen och nu inatt kl 01, då han kliver upp. Det är så skönt att kunna prata utan att hela tiden tänka på att det kostar en förmögenhet! Då hinner vi prata lite ditt o datt också, det blir mera avspänt prat, det är skönt! Fast saknaden känns så oerhört mycket när vi har lagt på! Det blir nästan en fysisk känsla då...magen drar ihop sig...hela kroppen vill krypa ihop!

BB ligger här i sängen med mig och försöker hålla sig vaken, smygtittar ibland på vad jag skriver...stängde av TV:n, ville inte se på amerikansk fotboll eller tennis. Nu tänker hon ligga och försöka psyka mig till att sluta, hon vill ha mörkt när hon sover. Men hon är ju inte tvungen att sova härinne...fast jag tycker det är jättemysigt.

Inga kommentarer: