onsdag, januari 11, 2006

Äntligen!

Äntligen, äntligen kom jag iväg till karaten, jag har inte tränat sedan veckan före jul! Men ikväll kom jag iväg och det känns bra nu. Det var lite tungt och trögt men roligt, mycket kata. Jag hade nog inte orkat med ett stentufft pass, det var lagom tufft. Taktiksömnen framför Aktuellt gjorde nog susen, fast det var svårt att komma upp ur soffan! För inte kom jag i säng i tid inatt heller, nä, klockan var halvtre när jag släckte...men jag klarade Sudokun!

Hade tänkt cykla till jobbet imorse, men det var alldeles för halkigt, snön har börjat smälta och det var alldeles buckligt på cykelvägen. Men imorgon går det nog bra, det har regnat till och från under dagen och blåst rätt ordentligt så att cykelvägarna såg alldeles snöfria ut nu på kvällen. Så imorgon blir det nog cykeln igen, härligt!

Längtar efter PP, väntar bara att klockan ska bli 23 så att jag kan ringa och väcka honom, prata en liten stund innan det är dags för mig att sova. Han ska kliva upp då, förhoppningsvis kommer han igång ordentligt med arbetet nu så att han hinner bli klar. Alldeles strax kan jag ringa till honom, bara 45 minuter kvar!

Inga kommentarer: