söndag, januari 15, 2006

Sju nätter kvar

Nu är det nedräkning som gäller - sju nätter kvar. Det är färre nätter kvar utan PP än antal som har gått redan. Hurra! Alldeles snart kommer min Älskade hem, jag längtar så oerhört efter honom! Han har tagit så mycket plats i mig...och jag tycker om att han tar så mycket plats i mig! Det är härligt att älska och vara älskad!

Tur att jag har haft BB här den här veckan! Vi har haft riktigt mysigt på kvällarna, pratat en hel del. Hon har vuxit mycket det senaste året, både fysiskt och psykiskt. Hon funderar över saker och ting, det är bra och jag är glad så länge hon tycker att det är givande att föra samtal med mig, att hon inte tycker att jag är alldeles mossig!

Nästa vecka tänker jag hinna med en hel del härhemma...eller så gör jag det när PP kommer hem...eller så gör jag det...aldrig!

Inga kommentarer: