måndag, januari 09, 2006

Seeg måndag

Vilken seeeg dag! Inte kom jag i säng i tid, klockan var 02.20 innan jag släckte, så jag har varit så trött så trött! Jobbet var en pina, visste inte hur snabbt jag skulle få åka hem och sova. Har ju egentligen träning idag, men jag orkar helt enkelt inte masa mig iväg, ännu mindre tänka mig att anstränga mig fysiskt. Jag som har längtat efter att få träna igen, men idag sa kroppen nej. Det gick bara inte kliva upp ur soffan, det var totalt omöjligt!

PP har kommit till ro i Kina, han har lyckligtvis bredbandsuppkoppling på hotellet så vi kan chatta på MSN. Hurra! Visserligen är det lite svårt med tider - han är 7 timmar före...så när det är kväller för honom går jag hem från jobbet. Men det finns ju web-version som jag kan använda på jobbet....då kan jag slänga iväg en rad lite då och då. Han bor på ett fint hotell, säkerligen svindyr...tv i båda rummen...bara det - två rum! Det är ju en svit! Nästa gång följer jag med honom! Jag skulle ju kunna ha två veckors semester...vandra runt i staden Guang Zhou, eller vad det nu hette, nåt sånt var det...jag kommer inte riktigt ihåg, det är lite svårt med kinesiska namn! Men det skulle vara roligt...jag ska nog följa med något år. I vår kanske jag får nöja mig med att åka till Slovakien när han ska dit. Det skulle också vara rätt skoj, jag skulle vilja se Bratislava! Eller Östersund, när han ska dit... Jag kan nog nöja mig med Östersund också, bara jag får följa med någon gång!

Inga kommentarer: