onsdag, oktober 25, 2006

Sex - på arbetstid

Det har tydligen varit diskussion om blogginnehåll igen - för och mot sexbloggar.. jag har missat en del eftersom jag befinner mig på arbetsplatsen.

Varför ska inte folk få skriva om sex, om de vill? Jag brukar bläddra förbi sådant jag inte gillar att läsa. Jag är minst lika trött på att läsa om GI-metoden som hur ofta och på vilket sätt andra gör när de kopulerar.

Ska vi förbjuda även träningsfascisterna som härjar på vissa bloggar... och alla dessa "sluta röka/snusa-rapporter" - fy fasiken sån trist läsning....för att inte snacka om alla bilder på ungar överallt!

Ingen censur. Det finns ju en anmälningsknapp att trycka på, om man tycker att någon har gått över gränsen. Det är faktiskt få av sexbloggarna som går över gränsen, de är bara allmänt läskiga...

Min rubrik gav några extra sidvisningar, det är jag övertygad om.

Inga kommentarer: