torsdag, oktober 19, 2006

Längtar!

Plågar mig igenom en mängd träningsbloggar, läser hur andra tränar och hur bra de mår och jag nästan gråter blod av avundsjuka!

Hela hösten har ju gått i diverse småkrämpors tecken, jag kommer aldrig igång riktigt med träningen. Den längsta perioden med "normal" träning har varat i tre veckor... därefter har det alltid blivit någonting. Nu en envis förkylning - inne på andra veckan!

Så den här veckan blir fri från konditionskrävande träning, jag promenerar till och från jobbet nu, det får räcka, det blir nästan en mil om dagen. Det är bara det att det är så himla trist att gå...jag ska aldrig mer klaga när jag joggar!

Bör nog tänka om vad det gäller gradering i december, jag kommer inte att behärska teknikerna till dess. Det är trist att träna ensam i dojon, dessutom kan det bli fri fight till den här graderingen och det är svårt att träna det ensam...

Herreguuud så jag längtar efter ett riktigt vidrigt karatepass!

Inga kommentarer: