lördag, september 23, 2006

Depressions-virus

En italiensk-inspirierad middag har inmundigats för en stund sedan. Betydligt godare än gårdagens middag på lokal.

Det är bara så svårt att sluta äta, jag är van vid att stoppa i en snus efter maten, efter det kan man ju inte äta. Nu blir det liksom inget stopp... jag bara fortsätter och fortsätter...

Jag kommer nog att svälla något under de här första veckorna utan snus, men det är väl sådant jag får räkna med. Jag har ju kläder med gummiband i midjan...och säkert hittar jag en storlek större kläder någonstans längst inne i garderoben...jag brukar inte slänga kläder som har blivit för stora, endast kläder som har blivit för små. Det är alldeles för deprimerande att ha för små kläder i garderoben... och deprimerande saker ska man göra sig av med fort!

Tänkte köra Body Combat idag, men efter en stunds stilla cyklande på stan ville jag bara hem och sova, kände mig alldeles slut! Så inte nog med att jag kom i säng i tid inatt och sov länge på förmiddagen, jag har även sovit två timmar middag idag!

Det är säkert nåt depressions-virus som håller på att härja i min kropp. Men jag tänker sova ut den, den ska ha så trist i min kropp att den flyr!

Nu ska jag pigga upp min själ med lite glass! Depressions-virus trivs inte i människor som njuter....

Inga kommentarer: