lördag, september 30, 2006

Nu ska jag ut

Hemma igen vid datorn, har till och med hunnit sova middag en stund. Lördagar är underbara!

Clas Ohlsson hade som vanligt massor av saker som var intressanta, kom hem med 1 GB USB-minne, DVD- och CD-skivor plus några glödlampor. Hittade inga vackra skruvmejslar idag, det var inte rätt färg på dom.

Budo-butiken fick besök också; inhandlade ett par gi-byxor, byxorna som hör till min dräkt är inte riktigt bra, de är tänkta att bäras av en höftsmal man... det är inte så kul när byxorna sitter tajt när man sparkar högt, det händer att resten av kroppen liksom följer med benet då...

Naturligtvis besökte jag en boklåda också, det ingår ju i stadsrundan. Men det blev enbart pocketböcker - köp fyra betala för tre är ju förmånligt.

Nu tänkte jag ta en cykeltur ner till Staden, det är en massa aktiviteter ikväll, Å-natta, kallas det.

Om jag orkar klä på mig.

Inga kommentarer: