torsdag, september 21, 2006

Minidepression igen

Minidepression idag igen. Sovit dåligt två nätter, i natt var jag uppe en timme...vaknade och kunde inte somna om..låg och vred mig i sängen först men insåg att ögonen ville vara öppna och gick då upp en stund. Drack en mugg med varm mjölk - äckligt men effektivt, läste gårdagens morgontidning, därefter kunde jag somna om.

Naturligtvis var jag närmast döende när det var dags att kliva upp, av trötthet men även kroppen värkte, av all träning igår, kunde knappt gå...småledena i fötterna tycker inte om barfotahopp!

Jag vet att min gnällighet beror på minskad nikotin-intag, det retar mig ännu mera...att jag ska bli deprimerad av att inte få i mig gift! Allting känns rätt grått och trist, det är nästan inte ens kul att fundera ut smålurigheter att skriva om i Hednings blogg.

Då är det illa, när jag inte ens vill vara lite smådjävlig.

Inga kommentarer: