söndag, september 24, 2006

Middagsbekymmer

Söndag igen - jag förstår inte vart veckosluten tar vägen! Jag tycker ju att det nyss var fredagkväll!

Gårdagen gick i snusdepressionens självömkande töcken, så i morse bestämde jag mig för att inte ha en likadan dag! Jag vägrar att låta nikotinet bestämma över mig! Jag tänker inte lämna några flera snusdepressionsrapporter, nu är det bara att gilla läget för min del. Jag har slutat snusa och så är det. Punkt.

Tog en härlig förmiddagspromenad efter frukosten, det är inte att tänka på någon annan träning pga underlivsläckaget. Om en vecka ska jag sätta in en ny hormonspiral och jag hoppas på att jag åter får leva normalt alla veckor i månaden, inte vara så begränsad som jag är nu var fjärde vecka!

Dagens andra utmaning (den första är att komma upp) är vad vi ska ha till middag idag. Jag gillar att laga mat, men ibland tar fantasin slut. Jag får väl göra som jag brukar - gå till butiken och se om de har någonting gott... dock blir det nog en efterrätt med äpplen, det är jag ganska säker på.

Fisk kanske vore gott? Eller kyckling?

Inga kommentarer: